måndag 22 september 2008

Kreativiteten flödar

Hört på p3 imorse:
Nån av programledarna: - Vem är den snyggaste kändisen?
Thomas DiLeva: - Månen.

Jag skrattade i alla fall.

Jag har ingen fantasi så jag tänker sno listor tills den återuppstår som Jeebus.
Den här snodde jag från morgonpasset i p3. Inte så värst kreativ men det är inte jag heller.

Den härligaste morgonrösten: Han med skinkan och evig morgonstämma
Så vill jag vakna: I din mamma
Det vill jag bli rik på: Retroaktiva aborter
Detta kräks jag nästan av: Palestinasjalar på snedbenor
Är jag grym på: Att sjunga Yllelåten och Hier kommt Alex
Är jag tyvärr kass på: Att sjunga
Tror jag på (i smyg): (kärlek)
Är jag nöjd över att ha vågat: Åka långt. Ensam.
Min stoltaste last: Nikesneakers
Lyssnar jag på (och det borde du också): Rösterna i mitt huvud.


Inga kommentarer: