torsdag 11 september 2008

Skikkelig drit

Jag var på revy ikväll. Ja, rejävlavy. Jag borde ha anat redan när det ordet dök upp att jag borde låta bli men jag hade ingen betänketid och svarade ja i ett svagt ögonblick.

Det var tre män. Två komiker och en musiker. Det var så jävla vedervärdigt att jag gick i pausen. Jag var tvungen. Jag hade träsmak, hatade alla som satt omkring mig och skrattade och bet mig i läppen tills det blödde. Flera gånger. Hade jag inte gått hade jag gjort en falling down.
Det här ÄR inte roligt:

Diggiloo diggilej alla killar är gay
fast uggla står och säger usch
kommer han sig säkert ångra
när han får en gyllene dusch

Jag ber hövligast om ursäkt om jag inte citerat korrekt. Eller nä, jag ber fan inte om ursäkt för nånting. Jag hade aldrig kommit på tanken att betala för nåt sånt men jag kände fan för att ringa Sverker och kolla om man på nåt sätt kunde få tillbaks de två mest bortslösade timmarna i mitt liv. Det hade fan varit festligare att gå till proktologen eller på en krogrunda på stureplan.

Jag SPRANG, JAG sprang till djurgårdsbåten i ren panik. Jag vet inte om jag nånsin kommer att sätta min fot på en ö igen nånsin. Jävla trauma.

Nu vet ni i alla fall: Bögar gör inget annat än kissar på varann. Alla! Skitfestligt. Jag fnissar än. Tihi.


hi


h


i


.

2 kommentarer:

Fredrik sa...

Va var det för hemskheter?

RaQ sa...

Det var cirkus just nu stora dragplåster. Tre män och alldeles fruktansvärt.