torsdag 7 augusti 2008

Efter regn kommer soljäveln

Jag skulle ta i om jag kallade det här en peppvecka. Jag är förvirrad, frustrerad, nyslutsemestrad, frusen och regnvåt. Utöver det går en massa småsaker åt helvete. Det senaste var min sänglampa. Jag önskar att jag kunde le lite skälmskt i mjugg och säga att den råkade gå sönder vid svulstigt älskog eller iaf svettig petting men det var inte hetare än att jag råkade vakna med ett ryck. Nu kan jag köra slumming i sängen, alltid nåt. Sån där osynlig tejp är skitkass att laga rislampor med. Bra att veta.
Som tur är har jag så bra kompisar. Jag fick en present som vägde upp min pajade lampa. Beskåda denna skönhet. Den som ändå fick bli en tändare!Hon är så äkta på nåt sätt även om jag inte hade sett exakt likadan ut sedd underifrån. Men vem är perfekt liksom?




Inga kommentarer: