onsdag 13 augusti 2008

Vem dog och gjorde dig till Gurra?


Jag har fördomar mot religiösa människor. Jag tycker att deras sätt att leva är lika bisarrt som de tycker att mitt sätt är förkastligt. Jag vet inte om människan ifråga är religiös men jag skulle känna sätta nån lite avlägsen släkting på det. Om han inte är religiös borde han definivt söka för hybris.

Det finns stora skillnader mellan homo- och heterokärlek visar studier bla bla bla. Men va? Hur fan kan man göra studier i kärlek? Är det den som ritar flest hjärtan med kärlekens initialer som vinner?

Efterfrågan är extremt låg i Sverige. Pust. Dåså, då kan ju skribenten andas ut.

En förkrossande (observera! förkrossande!) majoritet av de homoxexuella har alltså inte för avsikt att leva i tvåsamhet. Är all tvåsamhet äktenskap? Avsikt? Människa! Vakna upp ur din lilla jävla amishkokong! Hur många av alla i din värld vanliga och gudfruktiga jävla heteropar håller ihop tills döden skiljer dem åt? Om man skiljer sig; innebär det att man aldrig hade för avsikt att vara tvåsam? Må alla skilda brinna i helvetet, bögar eller inte!?
Varför skaffa barn, de kan ju dö?

"Äktenskapet kommer med stor sannolikhet att offras till ingen nytta" Offras? Till vem? Från vad? Och framför allt; Vad fan har du med det att göra? Skulle du på allvar ta skada av att äktenskapet "offras"? Vem är du att paxa ett jävla jippo som äktenskap över huvud taget. Jag trodde att alla var lika inför gud.

Jag vet; Vi bestämmer här och nu; Ingen som inte dejtat i fjorton år får gifta sig. Man måste dessutom vara hetero, ful och troende. Ni andra; Så jävla lång näsa.

Jag måste sluta läsa de där jävla gratistidningarna.

4 kommentarer:

Mikael K sa...

Jag beundrar sättet de säger "äktenskapet" på, det känns som att det alltid är med versaler och att de stannar upp lite innan ordet för att trycka på vilket OTROLIGT fenomen det ändå är. ÄKTENSKAPET. Vi ska skydda ÄKTENSKAPET. Det är heligt för oss. Om alla på jorden skulle ingå ÄKTENSKAP i helig heterosexualitet skulle ingen ondska finnas och ingen kriminalitet eller våld skulle existera (för det vet ju alla att barn till heterosexuella alltid växer upp till prima, lyckliga helyllemedborgare?).

Amen.

RaQ sa...

Ska vi ingå



ÄKTENSKAP?

Anonym sa...

Ég verð nú bara að játa að ég gersamlega kjaftstopp! :)

RaQ sa...

Ja, är det inte fantastiskt så säg?