tisdag 12 augusti 2008

Familjen

Idag kom jag till en insikt angående min familj. Jag gillar den som fan. Jag skulle kunna berätta för min mamma att jag har träffat en trettio år äldre medlem av juggemaffian och vara gravid men hans barn efter att ha känt honom i tre veckor. Är jag glad hade hon glatts åt mig. Nu var väl exemplet kanske en aning kryddat, men över lag är dealen; Är jag lycklig så är hon glad för min skull. Nu kommer jag nog i och för sig aldrig att nyttja varken hennes eller pappas vidsynthet eftersom jag varken tänker byta läggning, eller är särskilt svag för äldre/mörka män men jag är fan tacksam ändå.

Nu är det en kvinna på fyran som har problem med sina oerhört rikliga svettningar, efter att ha tittat i tre sekunder fattar jag det som att det framförallt handlar om armhålorna.
Jag har ett tips; Ta av den där jävla gråmelerade tröjan till att börja med. Du kan lika gärna ringa in svettfläckarna och montera dit blinkande neonpilar. Det vet väl alla?

Inga kommentarer: