onsdag 6 augusti 2008

Förnedring på högsta nivå

Det går ett program på mtv som heter x-effekt. Tänkbart scenario:
Kalle är ihop med Karin.
Lasse är ihop med Lena.
Kalle och Lena var ihop förut.
Kalle och Karin åker till en schysst resort i tron att de ska ha en het helg.
Lasse och Lena likaså.
Istället blir Kalle och Lena ihoptussade i tron om att deras respektive skickats hem, men icke; Lasse och Karin får nämligen speja på Kalle och Lena.
Kalle och Lena hånglar naturligtvis och de andra blir skitsårade.
I slutändan får Kalle och Lena med hjälp av mosaikplattor välja vem de vill ha; sitt ex eller sin nuvarande.
Den i mina ögon optimala upplösningen är när Lena kommer på att fan; jag dumpar gärna Lasse på det här, kanske ett av världens mest förnedrande, sättet. Hon berättar detta på ett lite nöjt sätt. Varför inte förnedra lite till när tillfälle ges?
När hon sen går till Kalle och får upptryckt i sitt ansikte att Kalle inte alls har några planer på att dumpa Karin (som iofs i mina ögon definitivt borde be honom fara åt helvete, men skit i det, det här handlar inte om mig) och får dra med svansen mellan benen når min skadeglädje orgastiska höjder.

När jag skrivit färdigt detta är det reklam och jag ser att ÄNTLIGEN kan man beställa pruttringsignal! Jag skulle ge mycket för att få veta vilka som beställer det. Inte bara för att det måste vara världens lamaste utan även för att man måste vara sinnesslö för att betala nån jambaskit för en rökare. Det här kan vara världens sämsta affärsidé.

Inga kommentarer: