söndag 17 augusti 2008

Porr

Jag vurmar stenhårt för öststatsmisär. Jag vet inte vad det är som gör det men jag kan stå och titta i timmar på rivningskåkar. Det är lite som porr på nåt sätt. Jag skulle kunna gifta mig på ett sånt här ställe. Eller nä, jag skulle inte kunna gifta mig överhuvudtaget men om så definitivt i nåt ruffigt gammalt bygge. Förstå min lycka när jag råkade på det här:


Jag blev så till mig att jag insåg att jag nog måste skaffa mig en rivare i blåkläder. Nån som kan låna ut en hjälm och guida mig runt i ruinerna. Det gick att komma in men jag är för feg och laglydig. Dessutom hade jag säkert råkat ramla i en stor hög med glas och glasfiberull och blivit spetsad på ett armeringsjärn. Det hade varit jättepinsamt att behöva förklara för ambulansfolket att man vid 34 års ålder inte kan läsa förbudsskyltar.


Jag drog i alla fall med mig Mikael och Baldur dagen efter så att de fick se härligheten.
Det var lite bisarrt att stå och titta på ett stort huslik och nånstans inne i bråtet höra en radio waila ut Hello, is it me you're looking for?


Efter en sån orgie i misär var jag tvungen att sola lite.

Sen gick vi hem till mig och provade örhängen som sig bör,



Inga kommentarer: