torsdag 4 juni 2009

Einstein of the day

Michael Zand hoppar av SD. Enligt SD söker han uppmärksamhet. Jag är benägen att hålla med SD, vilket aldrig tidigare hänt och aldrig kommer att hända igen, då Michael Zand, no offence, ser ut att härstamma från mellanöstern och väljer att lämna moderaterna för SD vars motto lyder något i stil med Sverige åt svenskarna eller Ut med packet, välj själv. Eller så har han bott i en grotta de senaste 21 åren. Fast moderater bor sällan i grottor. Min gissning är 60% mediakåt, 40% sinnesslö.

Om någon tar illa upp så tar jag tillbaks allt om dumhet om jag får en förklaring på "- Jag skulle ha lyssnat mer på de kritiska frågorna om dem. Jag har upptäckt att de är främlingsfientliga smygrasister."

Grattis Michael Zand! Du verkar ta det där med politik och särskilt ideologier på fullaste allvar. Dig kommer vi rösta på. Fo sho!

2 kommentarer:

south of sthlm sa...

Hahaha....brushan!
När jag växte upp så fanns det en skinnbula som....hade tuppkam, och uttryckte starka nationalistiska och rasfientliga åsikter...fast han ursprungligen kom från.... Bangladesh (?)! -Jo det här är faktiskt sant. Han svor att han skulle hjälpa till att upprätthåla den vita rasens puritet genom att kastrera sig själv.
Undrar om han hänger med Micke...

RaQ sa...

I Göteborg hade vi en nassemulatt som gick under namnet Negerpierre.