torsdag 25 juni 2009

Skam den som ger sig, så jävla skam!

Nu så: 

Tack för ditt mejl. Inledningsvis vill jag uppriktigt beklaga de besvär du har upplevt när du inte har haft din fasta telefoni.
 
Jag har beslutat att kompensera dig utöver vad du har erhållit tidigare i samtalspott, med ytterligare 780 kronor för de 16 dagar du har varit utan din fasta telefon och för de 140 kronor avseende det fasta abonnemanget juli månad. Jag har krediterat din faktura nu i juni, med nummer 9-3754756, i dess helhet om totalt 486 kronor, varför du kan bortse från denna. Resterande 294 kronor har jag krediterat mot dina kommande fakturor.
 
Återigen beklagar jag de besvär du har upplevt när du inte har haft din fasta telefoni och med de besvär du har upplevt med nedan beskrivet. Min förhoppning är att du i framtiden ska vara nöjd med dina tjänster från Glocalnet och du är varmt välkommen att kontakta mig igen om du har ytterligare frågor eller om jag på något annat sätt kan vara dig behjälplig.

Jag är så jävla nöjd! Jag borde nästan vinna en helnatt med Sverker.

1 kommentar:

Mella sa...

Grattis.