fredag 12 juni 2009

Are we human or are we råbåts


Jag har inte ordkontroll på mina kommentarer, alltså en sån där ruta som ploppar upp där man ska tyda ett svajigt ord och skriva in det för att bevisa att jag är en människa och inte en cyborg. Den största anledningen till att jag inte har det är att jag tydligen är dum i huvudet och inte kan läsa dem. Den nästa största är att jag aldrig drabbats av spamkommentarer. Är jag den enda? Får alla andra det? Är det därför ni har de där rebusarna? Borde jag känna mig mobbad? 

5 kommentarer:

Lolalola sa...

Men jag vet ju inte hur man tar bort sånt!!! Gå genast in på min blogg o fixa!!! Du kan mina lösen...
KÄRLEK

RaQ sa...

Fast det var inte en pik, jag undrar mest på riktigt om folk får spamkommentarer och vilka i så fall. Men jag kan ta bort din om du vill.

RaQ sa...

Nu har jag tagit bort den.

Lolalola sa...

Thanks babe! Nä ingen spam snarare fler som du som skiter i att kommentera för att de inte kan läsa skiten. Hände mig när jag skulle lämna kommentar till en klubbkamrat som sprang tvärs över USA. Kände mig fanatiskt korkad och har hatat de jävla bokstäverna sedan dess!!! TACK

RaQ sa...

Ja, det är ju en fördel om man som normalbegåvad människa kan tyda dem på mindre än tjugo försök.