fredag 7 mars 2008

Counting flowers on the wall

Jag har vansinnigt mycket tid just nu. Jag har till och med läst igenom det där lilla Sverigehäftet som sticks in i nån tidning så att man inte ska slippa den fast man inte vill ha reklam. Man borde unna sig ett tutankhamonsmycke, eller blåbärstabletter som gör att det spritter i kroppen. Eller kanske gå med i nån arvtagare till Mr Music. Seriöst; vem startar en film- och musikpostorderfirma i dessa dagar? Och varför? Man kan även köpa postordertrosor. Vilket kap. Bh:ar också. Finns det någon i hela världen som kan köpa en bh på måfå utan att testa som sedan visar sig passa? Framför allt; skulle denna någon köpa den i Sverigehäftet.
De har väldigt fina bonuspresenter till allt också. Köp 10 nummer av Året Runt och få en poncho. En poncho liksom! Wow! Jag borde unna mig. Eller jag kanske borde skaffa såna där etiketter man kan beställa på rulle. Jag ska sätta dem på allt jag äger och har. Det ska stå: RÖR OCH DU DÖR!
Fast jag borde nog unna mig ett Rysslandpaket med frimärken värt 3000:- för 175:-. Jag skulle behöva en hobby.

2 kommentarer:

Mikael K sa...

Och jag borde VERKLIGEN unna mig den där boken!

RaQ sa...

Ja, det borde du bannemej. Det är ju en specialutgåva till dig.