måndag 17 mars 2008

En ledtråd till den stora deogåtan måhända?

"Fråga Olle - Tittartips
Skönt med en roll-on
Har du ingen som kan "gå ner" på dig som tjej finns hjälpen i badrummet.

För enligt tipsaren Alexandra kan man göra det skönt för sig med hjälp av en helt vanlig deodorant av typen roll-on. Det ska enligt henne kännas precis som en riktig tunga.

Du behöver:
En tom deodorant modell roll-on.

Så här gör du:
Ta en tom deodorant "roll-on" och ta bort kulan. Skölj ur flaskan och häll i varmt vatten. Sätt tillbaka kulan och så har du en underbar "fejktunga".

Det känns precis som om någon slickar när du rollar över musen. Njut och var glad! "

Men killen med glidmedlet; Jag fattar fortfarande inte, var han fysiskt fuktionshindrad, lat, dålig i sängen eller var det ett spartips för snålare fördelning av glid?

Jag blir inte direkt varm av tanken på att rolla mig ändå så jag vet inte varför jag bryr mig.

Inga kommentarer: