söndag 23 mars 2008

Det blev söndag denna veckan med


Idag har varit en lärorik dag. Jag har lärt mig följande:
Om du startar ett flygbolag; satsa inte på loggan ovan. Det funkar inte.
När du spolar toaletten, ha locket stängt, annars flyger det upp en massa bajspartiklar som hamnar i tandborsten bland annat.
Willys kokoschips är vansinnigt goda.
Man tankar en hybridbil antingen med bensin eller E85, båda i samma hål.
Jag kan inte ens fickparkera i en lucka på 15 meter utan att växla minst åtta gånger.

Det har varit en galet aktiv helg, jag kommer inte ihåg när jag hade en sån senast. Jag hade iofs bestämt mig för att det skulle bli så och inte en hemmamedalldelesförmyckettidhelg men nu är jag fan helt slut. Tiden går iaf fort när man har kul.

På tal om nåt helt annat än kul såg jag just The Heartbreak Kid. Den var inte en av Farellybrödernas storheter.

Inga kommentarer: