måndag 31 mars 2008

Mycket snack liten verkstad

Jag fick en länk till fittkramp.se
Jag är inte känd för att vara särskilt känslig när det kommer till sexism, jag brukar snarare sucka, idiotförklara och därefter ignorera. Rasism är en annan sak.
När jag slumpade ord blev jag nästan förbannad. Några exempel:

Donkey punch

Förklaring: Då man har sex med sin dam bakifrån, och damen i fråga vänder sig om för att få t ex ögonkontakt. Då ger man henne en ordentlig knytnäve i ansiktet så hon genast vänder sig om igen.

Exempel: Ulla var så himla ful så när hon vände sig om för att titta på mig när jag penetrerade henne bakifrån gav jag henne en ordentlig donkey punch, nu mera vet fula ulla bättre än att försöka exponera sitt anlete under sexakten.


Afrikanrunk

Förklaring: När rädsla finns för att exponeras av sjukdomar så som AIDS etc.
vid samlag med Afrikansk kvinna, men viljan av att fullfölja sin dröm ändå är så
stark, kan svarta handskar användas som substitut för att uppnå likvärdigt välbehag.

Exempel: Karl kände så stark dragning till den svarta kvinnan, men han insåg att
oskyddat sex med henne vore dumdristigt med tanke på sjukdomarna han riskerade
att få. Han drog då på sig sina nyligen införskaffade svarta latex-handskar och masturberade
för att uppnå sin dröm, delvis i alla fall.


Jag skulle kunna fortsätta rätt länge men jag skiter nog i det och ber en liten bön (som om jag skulle och dessutom för dem) att någon av de här killarna kanske nån enda gång i livet får knulla. Det skulle nog göra susen.

2 kommentarer:

Mikael K sa...

Det roliga med såna människor är att de tror att såna saker får dem att framstå som riktiga män och sexgudar, inte patetiska landsortsdrägg med russinkukar.

RaQ sa...

Ja, eller ja... roligt... jo, det är fan roligt. Russinkukar är ju faktiskt skitkul!