fredag 14 mars 2008

Men VA?

Helt emot mina principer gick jag ikväll in på aftonbladet.se
Min dator tål inte aftonbladet så naturligtvis hängde sig allt. En mycket sund dator.
Jag hamnade på en sida där de utlyst en läsartävling för bästa sexleksakstipset. Vinnarbidraget löd:
"Mitt bästa tips är att ta en tom roll-on deo och fylla med favoritglidmedlet. Bra och otroligt billigt! /Magnus Westerberg"

Jag blev förvirrad, mycket förvirrad. Förvirringen ledde till en lång diskussion på msn.

RaQ säger:
kolla vinnartipset med deon, jag fattar ingenting
Mella säger:

men guuud vad äckligt

RaQ säger:

men vad ska man göra med den?
Mella säger:

haha

Mella säger:
det är ju en kille som gett tipset...

Mella säger:
fast han kanske rollar tjejens klitta

Mella säger:

jag vet inte
RaQ säger:

jag fattar verkligen ingenting
Mella säger:
vilket är ditt favoritglidmedel förrsten?

RaQ säger:
rexona

RaQ säger:

eller kanske mum

Mella säger:

"Mobiltelefon! Ha den vid det roligare delarna på kroppen och invänta att han/hon ringer upp. Mobilen skall ju givetvis vara på vibration"

RaQ säger:

clever
Mella säger:

helt sjukt imbecillt
RaQ säger:
och lite deo på så är multipla orgasmer ett faktum

Mella säger:
det är ju uppenbart att det är en virgo-kille som skickat in det
Mella säger:

Han är nog ca 37 dessutom

Mella säger:
gubbslem
RaQ säger:

ja, för inte fan sitter folk och stönar innan de svarar i mobilen på tunnelbanan
Mella säger:
"Mitt absolut bästa sexleksakstips är utan tvekan min vibrerande eltandborste. Den är liten, nätt och vibrerar något himmelskt skönt. Inte en människa kan ana vad jag har den till. Tveklöst den pryl jag uppskattar mest i mitt hem iallafall. H "
RaQ säger:

liten och nätt är väl att ta i, min är säkert 20cm lång

Mella säger:

alltså tandborsten - allvarligt?
RaQ säger:
"Bästa tipset: vibratorn. Den stimulerar skönt och har man inte sin egna lilla vibrator till hands så finns mobilen, tvättmaskinen eller något annat oftast till hands. Bra ensam eller med partnern. Och så är det ganska diskret. /Anonym"

RaQ säger:

ja, tvättmaskinen! där sitter jag alltsom oftast, gärna på grannens tvättid
Mella säger:

men hur diskret är det med tvättmaskinen???
RaQ säger:
exakt

RaQ säger:

"Det enklaste är alltid det bästa. Barnoljan är oslagbar när det gäller att göra det skönt för sin partner. Många fina smekningar med händerna blir det, till bådas njutning."
RaQ säger:
den som skrev det låter som hundra år

Mella säger:

haha
RaQ säger:
jag måste blogga om den där den
RaQ säger:
deon

Mella säger:

ja
RaQ säger:
försöka bringa lite klarhet
Mella säger:

glöm inte meningen: "ditt favoritglidmedel"

RaQ säger:

ja, utbudet är så enormt, du såg väl hela hyllan på willys
Mella säger:
haha

Mella säger:

men han måste ju mena att han rollar på klitoris?
Mella säger:

Han är för fumlig för att använda fingrarna
RaQ säger:
jag gillar texten under en av tvgrejerna, HON GÖR EN PENIS OM DAGEN " hårdheten och formen är viktig"

RaQ säger:
men varför ska man ha en stor kula där?

Mella säger:

vart?
RaQ säger:

på klittan
RaQ säger:
en deokula liksom
Mella säger:

han rollar alltså.
Mella säger:
han är lat

RaQ säger:
rullar kulan mot klittan

RaQ säger:
jag fattar ingenting, har han inga fingrar?

RaQ säger:

eller tunga?
RaQ säger:
hans farsa kanske var hans morsas brorsa

... und so weiter

Frågan kvarstår dock; Vad i helvete gör han med deon och var? Och kanske mest av allt; varför?
Upplys mig!

2 kommentarer:

Re-volta sa...

jag är så bakis och jag skrattar så högt och det är så roligt och herre min skateboard nu dör jag.

RaQ sa...

Det slog mig just att deogrejen kanske är ett lidl-ludertips, asså att han rollar sitt favoritglid för att inte överdosera och slösa en massa på händerna eller nåt. Men hur juicy blir man av det?
Eller är det de facto så att han rollar tjejens murra? Gud så porrigt i så fall.