tisdag 25 mars 2008

Världsdominans


Jag har fått tillbaks min mobil. Det tog bara drygt en månad. Fast egentligen gick det mycket fortare men eftersom jag inte är Saida så visste inte jag att den var tillbaks i butiken. Det vore ju jättedumt av dem att skicka ett sms och berätta det, eller att skriva det på sidan man kan kolla reparationsstatus på. Mycket klurigare att låta en gissa. Jag tror fan att Telenor hatar mig lika hårt som jag hatar dem.
För att ytterligare spä på mitt förakt har de bara fixat ett av två fel. Om jag ska koppla telefonen till datorn måste jag fortfarande sitta och bända kontakten krampaktigt mot telefonen.
Lagom tills jag fått tillbaks min telefon är det dags att skaffa nytt abonnemang och ny telefon. Jag ska ha en w890i och jag ska ha Comviq. Jag ska bojkotta alla jag känner som inte har Comviq och sakta men säkert skapa ett Comviqherravälde!

Världsdominans!

Storhetsvansinne!

Hybris!

Inga kommentarer: