söndag 27 april 2008

Yo no comprende


Är det nåt allvarligt fel på mig? Jag skrev en kommentar i en blogg och skulle bara verifiera att jag existerade och var mänsklig. Det tog mig fyra försök. Seriöst; Vad står det?
Jag ser: ucj sen ett väldigt smalt l och ett p men vad är den där jättelånga grejen efter det för bokstav?
Jag klickade till och med på handikappgubben i ren desperation men det hände inget.
Måste det vara så jävla klurigt? Jag förstår att man inte kan köra times new roman för att förhindra spam men jag skriver fan tydligare på frihand i msn.
Med mitt flyt blev det säkert fyra likadana inlägg.... Förlåt i så fall.

4 kommentarer:

KellyKorv sa...

jag är sämst på dom där. men jag gissar på ucj1puvj. kanske?

nu ska jag bara lyckas fylla i rätt kod här för att publicera.

RaQ sa...

Du lyckades uppenbarligen bättre än jag iaf.

Re-volta sa...

det står julpung.
inget annat.

RaQ sa...

Du är så vis. Att jag missade det? Jag skäms mig blodig.