måndag 16 juni 2008

Grisfest

Jag har ju redan erkänt så det är inget att hymla med; Jag åkte Birkabåt i lördags. Varje gång tänker jag; Aldrig mer, sen tar det nåt år, agget faller i glömska och jag befinner mig i samma aldrigmerkänsla igen.
Det är inte alls roligare än jag tror. Det är skittråkigt. Jag köper hellre pyttesmå drinkar.

Buffén är det bästa med hela konceptet. Man hetsäter, blir proppmätt och vill sova.Stina: De hade sexål! Jag skulle dock hellre äta min egen underarm än att äta ål.
Vilken tur att flickor bajsar toalettpapper. Svårt annars med all den maten.
Jag köpte det näst äckligaste jag druckit i mammaminne; en tub
Go Extreme Cranberry W(!)odkadrink. Den smakade icakasse och
tog aldrig slut. Linns apelsindito var det allra äckligaste.

Naturligtvis var jag billig som sig bör på en ålandsbåt.

Nästan hemma ljuva hemma.

Inga kommentarer: