torsdag 12 juni 2008

Burn in hell Telenor

Om jag har riktig tur nu, fast egentligen; varför skulle jag ha det, den har ju varit sådärhittills, så är det helt jävla storslut mellan mig och telenor nu. Som vanligt hittade killen jag pratade med sist på allt han sa men denna gången till min fördel. Istället för att så smidigt sätta tillbaks pengarna på mitt konto, som de naturligtvis lätt skulle kunna hitta eftersom jag betalade med autogiro, så fick jag idag (inte ens i närheten av första juli) en bankgirolapp med 800:- på. De har alltså briljerat lite, tänkt till och lagt till 68:- för att jag inte ska gå back på deras stenåldersmetod. Nu är ju kruxet att jag måste ta mig till banken men det skiter jag, jag ska skratta hela vägen dit. Nu har jag absolut ingenting kvar med telejävlakuknor att göra och det känns helt fantastiskt. Jag tror bannemej att jag gick ner ett par kilo.

Nu ska jag luta mig tillbaks, lägga fötterna på bordet och händerna bakom huvudet och bara vänta på att de kör sig själva i botten och försvinner i en vit liten rök strax norr om Viskafors. Hellre vargen än Telenor!

Inga kommentarer: