måndag 30 juni 2008

Det kostar att ligga på topp

Nu har jag haft semester i tre dygn. Jag kommer fan inte ihåg när jag var så aktiv senast. Jag har hunnit med:
Dansuppvisning på Balettakademien
Middag på Koh Pangang
Se om Juno
Sova
Åka fram och tillbaks till Arlanda
Snabbhäng i kyrkan
Stans höjdarförfest med Veronica. Man kan dansa till och med hemma hos mig
En icke komplett Kentkonsert
MacDonalds
Sova
Lite återhämtning
Pizza
Rockband i Solna
Delad soffa och skinkkramp
Ösregn
Tvättstugan
Häng med mina fruar
Micromat

Man blir inte jättepigg av att vara ledig. Däremot blir man glad.

2 kommentarer:

Mikael K sa...

Jaha, men att du precis umgåtts med dina två favoritmänniskor i hela världen, det platsade minsann inte på din bajslista!

RaQ sa...

Ameh! Jag hade ju inte gjort det när jag skrev men jaja, jag kan väl lägga till det då.