onsdag 25 juni 2008

Heja mig

Idag förtjänar jag nästan ett gäng medaljer och såna där fina axeltofsar. Jag är helt slut. Så trött som man bara blir när man har 16 arbetstimmar kvar till sin femveckorssemester.
Slutade vid fyra. Drog till Solna med min häftpistol och åt pizza med Vega. Var hemma till sju. Det första jag gjorde var mina tre absoluta hatsysslor; jag dammsög, betalade räkningar och diskade.

Nu är klockan tio och jag är svimfärdig, samtidigt är jag lite nöjd. Min mamma fick länken hit för ett tag sedan. Jag ångrade mig direkt men stod mitt kast. Idag såg jag att hon faktiskt varit inne. Jag var naturligtvis tvungen att ringa och fråga om hon förskjutit mig men jag har faktiskt fortfarande en mamma. En mycket bra sådan. Jag misstänker att hon inte läste särskilt långt tillbaks så vi får väl se hur länge det varar.

Inga kommentarer: