söndag 22 juni 2008

Styggelser

Förutom samtal väntar är vindspel nåt av det mest irriterande fenomen jag vet. Varför hänga nåt som pinglar ute på sin balkong. Alla som bor inom en mils radie och har fönstret öppet hör det. Hade jag velat höra sånt hade jag köpt en plingplongskiva.
Jag förstår inte konceptet överhuvudtaget? Låter de vackert? Varför köper man inte en skiva då, eller hänger det inne och blåser sig till sömns? Om jag gillar blockflöjt, ska jag då hänga ut en sån? Ja, det ska jag nog.

6 kommentarer:

Papi Tom sa...

jag tycke att du ska ställa ut ett trumset på balkongen.

Papi Tom sa...

(fast du har kanske ingen balkong)

RaQ sa...

Det ska jag. (nej, men jag bygger en så jag har nånstans att ställa ut trummorna)

Papi Tom sa...

bra.

+r

Mikael K sa...

Jag tänkte föreslå mistlur men trummor verkar ack så mycket coolare!

RaQ sa...

Såna där rockbandtrummor kanske. Nä du T, skrev du tycke så är det tycke som gäller. Det är töntigt att ändra sig.
Jag kanske skaffar en mistlur också.