måndag 23 juni 2008

Skämmes för guds skull! Skämmes!

Jag vet att det är fult att sno bilder från andras bloggar men den här ligger på sveriges tredje mest lästa, och i särklass mest särskrivna blogg, under rubriken Visst har jag blivit brun!!! Jo men visst serru, brännan var såklart det första jag noterade, eller nä, nu ljög jag, det andra, eller nä, tredj...fjär.. eller nä, den gick mig helt förbi bland alla andra intryck. Jag vet inte vad jag ska tänka när det faktiskt är så att den här blonda flikkizen efter den blonda bellaflikkizen och en anna flikkiz är mest läst. Jag vill nog helst inte tänka på det alls.
Nä! FY FAN! FY FAN! FY FAN! FY FAN! FY FAN!
Det är kört för mänskligheten. Bannemej.

4 kommentarer:

Re-volta sa...

tee-hee, du är så rolig när du tror att folk läser. tee-hee.

mvh.
/Katitzi (un-niggered)

RaQ sa...

Nu förstår jag inte Kahteetzeeh. Läser de inte, eller är jag rolig när jag tror att någon faktiskt läser vad jag skriver?

Unknown sa...

Schyssta PATTAR!
Nä nu skojade jag.

RaQ sa...

Mm, jag har ett par exakt likadana.