onsdag 4 juni 2008

Kan vara min äckligaste bild ever

Min tå är så jävla trasig.Att jag hade så kackiga lilltånaglar var en överraskning men allt blir fult i färg och med tulpanen intryckt. Dina är säkert inte så heta heller.

Igår såg jag något mycket märkligt. Jag väntade på tunnelbanan vid Odenplan. Det börjar låta i tunneln, sen kommer det ett sånt där gult lok skjutandes på fyra vagnar rulltrappa. Som tur var, alltså verkligen tur, stod det: Ingen påstigning på skylten. Herregud! Vad som helst hade ju kunnat hända om man klivit på där. Jag svor högt över att jag inte hann ta en bild, för det var fan kul, vad du än säger.

Jag konstaterar just nu att jag skiter i vad folk säger; Häagen-Dazs spöar skiten ur Ben & Jerrys.
Sammtidigt står två små läskiga flickebarn på tv och sjunger Jesu blod tar aldrig slut.

Inga kommentarer: