onsdag 23 april 2008

Barnmorskorna

Jag hatar Barnmorskorna. Jag blir überäcklad. Jag har inte missat ett avsnitt. Varje vecka sitter jag och undrar varför jag tittar men jag kan absolut inte förmå mig att byta kanal.
Jag tycker mammorna är skitäckliga, barnen liksaså och barnmorskorna är nån form av omänskligt goda människor som bryr sig mycket mer än nödvändigt om totala främlingar.

Jag kan för mitt liv inte tycka att det är vackert när en kvinna ligger med lustgasmasken halvvägs uppe i bihålorna och skriker som ett djur. Så jävla urmoderligt på nåt sätt. Ja, du är skitduktig! Du får lustgas, ryggmärgsbedövning, rena lakan, utbildad personal och som bonus ett jävla tv-team.

I afrika föder kvinnorna barn ståendes i sanden och med ett plupp. Det kallar jag urmoder.


2 kommentarer:

Re-volta sa...

vill du känna på snittet, vill du?

RaQ sa...

Nej fan, jag ser det mycket hellre i svt.