tisdag 29 april 2008

Jag skulle verkligen vilja veta

Ser man på en människa hur den knullar?
Är tuffa typer alltid dominanta?
Är de lite vekare alltid undergivna?
Knullar alla gothare i läderharnesk?
Släcker pryda flickor alltid lampan?
Hur ser man att någon är analfantast?
Är framåt människor mer benägna att gå igång på publik?
Vilka är de värsta skrikarna? De där som låter som tyska porrskådisar av bägge kön. Vilka är de? Me, you everyone we know?
De där killarna som nätraggar med kukbilder? De är så många att man med en hyfsad bekantskapskrets måste känna några såna... eller?
Hur kåt får en tjej vara?
Tänker killar verkligen på sex så ofta som det sägs?
Vad har folk för attiraljer hemma?
Vem har en dildo?
Vem har handbojor?
Vem har en gunga?
Vem har en fickmutta?
Vad har killar för leksaker?
Existerar fysiska porrfilmer längre?
Fibban?
Vill någon i hela världen på allvar knulla på en flygtoa?
Varför sitter gummeringen på pennorna så långt upp? Jag håller långt nedanför.

Så många frågor, så lite tid.


6 kommentarer:

Mikael K sa...

Och existerar porriga fysikfilmer?

RaQ sa...

Du är porrig.

Mikael K sa...

Jag önskar faktiskt att jag vore porrigare.

RaQ sa...

Jag önskar också att du var porrigare.

Re-volta sa...

jag är porrigast.

och på alla frågorna svarar jag "ja".
ellllller?!

RaQ sa...

Om du svarar ja på allt så är det det som gäller. Men fast eller.... varför sitter gummeringen så långt ner? ja? Äsch, nu var jag petig. Jag måste tänka outside the jävla låda.