måndag 21 april 2008

RaQ twelve points - La RaQue douze points

Idag samlar jag poäng. Ställningen ser ut som följer.

Tantpoäng:9
Jag har på fullaste allvar fixat följande middag: Lax, potatis, hollandaisesås och grönsaker.
Jag gjorde två portioner så jag har middag även imorgon.
Jag har köpt Marabouchoklad.
Jag tycker inte ens om Marabou, det var extrapris.
Jag funderade seriöst på att skaffa ICA-kort igen.
Jag har löst tre korsord, jävligt snabbt, och varit stolt över det.
Jag tänker dricka en kopp påste till Anna Pihl.
Jag tvingade en kollega att köpa matsäck på mitt kort för att han hade glömt sin och inte hade pengar.
Jag hade matsäck.

Elakpoäng:1
Jag har suttit och totalsågat en massa folk på en datingsajt med Mella. Jag är inte ens medlem.

Snällpoäng:1
Jag har tackat ja till att vara barnvakt och nej till att få femhundra spänn för det.

Dumpoäng:1
Jag har tackat ja till att vara barnvakt och nej till att få femhundra spänn för det.

Ponduspoäng:1
Jag har sjungit Yllelåten solo inför åtta pers utan att rodna.

Inga kommentarer: