fredag 11 april 2008

Glocalnet! Vad fan sysslar ni med???

Nu är jag vansinnig på Glocalnet igen. Vill ni ha kompisar? Måste man ringa till er varje gång man får en faktura? På riktigt?
Jag bytte bredband till Glocalnet för drygt en månad sen. Fick löfte om att det inte skulle börja kosta innan jag ringde och aktiverade. Fick sedan en faktura på en och en halv månad fast mitt avtal med Comhem inte gått ut och jag inte hade bytt. Detta trots att jag försäkrat mig om att detta inte skulle hända. Osv osv.
När jag tillslut fått ordning på förra fakturan försäkrade jag mig om att rabatten på 149:-/mån inte skulle börja räknas förrän den förste mars eftersom det var en del av dealen. Naturligtvis skulle den gälla mars-maj. Mmm, eller hur? Säg nåt som gör mig glad så jag lägger på och slutar tjata. Nu fick jag fakturan. Klart att rabatten inte är med. Era jävla klåpare! Nu måste jag alltså ringa igen! Vad fan sysslar ni med? Jag förstår att det inte är Einstein som sitter i kundtjänst men hur jävla svårt kan det vara? Hade ni gjort erat jobb skulle det bli mycket mycket lättare, för då hade inte såna som jag ringt jämt. När jag då ringer råkar det vara så att just kundtjänst har stängt idag på grund av systembyte. Ok, fine, byt gärna ut personalen också. Men skylta fan inte på er sida att ni har den tredje bästa kundtjänsten i Sverige. Hade jag vetat hur jävla jobbiga ni är skulle jag inte ha bytt. Jag betalar gärna mer om jag slipper sånt här.

Med den felaktiga fakturan kom även ett övertalningsförsök för att försöka få mig att skaffa mbiltelefoni hos Glocalnet. Absolut. Sen ska jag ta min räsergris och flyga till helvetet som just smält.

Inga kommentarer: