tisdag 22 april 2008

Poängjakten


Mannen på bilden har ingenting med texten att göra. Han är min pappa och så ser en näsa ut när den trycks upp i hjärnbarken av en snarkmaskin. Han ser lite ut som en fanatiker av nåt slag men det är bara en synvilla. Han är inte kines heller. Även det är en synvilla. Den där masken är inte så jätteförskönande när jag tänker efter men jag är stolt över att han så villigt poserade när jag sa att jag skulle vilja föreviga synen.

Idag har jag inte tagit så många poäng...

Salmonellapoäng:1
Jag har ätit texmexbuffé på Vasa. Filéfrossan var endast helgerna förunnad.

Gudfruktighetspoäng:2
Jag och Mikael funderar på att köra Idas sommarvisa på dopet. Han sjunger, jag beatboxar...
med rumpan.

Povel Ramelpoäng:1
Jag är Ulla Kastrulla, brukar mest pulla men grym på att knulla.

Chötämpoäng:1
Jag fick ett hemskt fint sms idag med en massa kärlek i. Jag blev så jävla glad! Tack.

2 kommentarer:

Re-volta sa...

din pappa ligger med min papi. min papi har också mask. och ann förstås...

RaQ sa...

Min pappa har tack och lov ingen ann.