tisdag 8 april 2008

Känner jag dig?

Min enkät slutade som följer:
Ja!: 7st
(Kul. Jag har ett aning om vilka ni är och jag uppskattar uppmärksamheten)
Nej. Som tur är inte: 2st
(Kul. Jag uppskattar nästan er uppmärksamhet mer. Ni har säkert en poäng, vi skulle nog inte lira.)
Nej. Men jag önskar verkligen att du gjorde det. Ska vi leka?: 3st
(Klart vi ska leka. Säg när och var. Jag fixar spann och spade.)
Jag är olyckligt kär i dig. Får jag chans?: 4st
(Mikael: nej, du gillar inte tjejer, Mella: nej, jag gillar inte tjejer, Ni andra två: Absolut.)

Måste komma på ytterligare nåt sensationellt att fråga om. Vem vet; jag kanske får 17 svar nästa gång?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Diskriminering!!!

Att du låter såna bagateller hindra dig!

Jag är djupt förorättad!

Jag lägger in mitt veto!



So there.

RaQ sa...

Om vi skiter i petitesserna och blir ihop kommer vi iaf ha en helvetes massa skor! Jag återkommer om det.